« Newlyns Cookery School/パートナーの料理学校でのレッスン | トップページ | Sushi for children/子ども向けワークショップ »

2013年11月25日 (月)

Food-lovers’ event/イベントのご報告

Thank you all who came to Kitchen Wakako Special Evening last night. I’m touched that it was fully booked with 8 groups of 18 customers and a handful of groups more on the waiting list.
What I’m trying to offer here is ‘authentic’ Japanese..., which means Japanese foods that we Japanese eat day to day in Japan. A group of customer gave me such a pleasant compliment. They said they’ve eaten at a very popular Japanese restaurant in town but my food is much better than theirs, because it’s more genuine and homey.
As mothers love to see their husband and children see smiling and say “yummy”, it’s always a great joy for me that my customers enjoy the foods that I prepare. Many thanks, again!

 

Special Eveningにお越しいただいた皆さま、ありがとうございました。818名のお客様に来て頂いたことに加え、片手ほどのグループの方たちがキャンセル待ちでした。私は、プロジェクトルーツを始めたときから、レッスン、ポップアップ、イベント、ワークショップ、ケータリングなどを通して、日本で私たち日本人が普通に食べている和食を伝えたいと思っています。あるお客様からは、「街で人気の日本食レストランで食事をしたことがあるけど、そこよりずっと美味しい」という嬉しいコメントを頂きました。理由を尋ねると、本物で温かみがあるとのことでした。 

家族が「おいしー!」と笑顔で食べている姿は、母親には喜びであるように、私にとっても、お客様に美味しく頂いている姿は励みになります。改めて、ありがとうございました。

P1140297

« Newlyns Cookery School/パートナーの料理学校でのレッスン | トップページ | Sushi for children/子ども向けワークショップ »

Japanese/日本料理」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く

(ウェブ上には掲載しません)

トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.f.cocolog-nifty.com/t/trackback/1444418/54044312

この記事へのトラックバック一覧です: Food-lovers’ event/イベントのご報告:

« Newlyns Cookery School/パートナーの料理学校でのレッスン | トップページ | Sushi for children/子ども向けワークショップ »